בעל קבוצת הכדורגל לאבי מימרן: "יש שינוי בשטח"

צבי מילר No Comments on בעל קבוצת הכדורגל לאבי מימרן: "יש שינוי בשטח"

בעל קבוצת כדורגל לאבי מימרן: בלי לחץ חרדי, זה יעבוד יותר טוב • וגם, הפרשנים על כינוס מועצות גדולי וחכמי התורה • שבת, המאבק יוצא לדרך

מגרש כדורגל | אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בראיון שהעניקו הפרשנים יהודה אבידן ואברימי קרויזר לאבי מימרן בנושא משחקי הכדורגל בשבת, אומרים השניים, "צריך להתעסק בנושא בהרבה רגישות". מה שחשוב הוא המסר שיוצא לראשי השלטון, כל פעם היו מתכנסות המועצות בנפרד, היה מין "הפרד ומשול" בין ראשי המועצות לבין ראשי המפלגות, וכעת יוצא המסר החשוב, שיש דעה אחת, ביבי יבין שהוא כבר לא יכול לדבר עם כל אחד בנפרד, ולגזור קופונים" אומר אבידן, "לא יודע אם יש אפשרות למנוע משחקים בשבת, הלוואי וכן" מוסיף קרויזר.

"עד היום, מי ששיחק בשבת, זו הייתה החלטה של הקבוצה או השחקנים, אבל כעת, אם יעבור חוק שיתיר משחקים בשבת, זה הרבה יותר גרוע, מכיוון שאז הממשלה תתמוך באופן חוקי בחילולי שבת" אומר אבידן, וקרויזר מוסיף, "רוב קבוצות הכדורגל, יעדיפו לשחק בימות חול, ולכן עדיף לפעול מאחורי הקלעים, גם חקיקתית, וגם ישירות מול ההתאחדות לכדורגל, גם כלכלית הקבוצות חושבות שעדיף לשחק בימי חול".

אייל סגל – בעלי מכבי נתניה הצטרף לשידור, והוסיף: "מדינת ישראל היא מדינה יהודית, גם למי שלא שומר שבת. מה שקרה, בשנים האחרונות, בלי לחץ חרדי, רוב המשחקים הם דווקא בימי חול. אין לחץ להעביר משחקים לשבת, מי שאומר את זה, הוא פופוליסט, אנשים מנסים לגזור קופונים ולפגוע במה שנוצר. כוחות השוק גורמים בשנים האחרונות להעברת משחקי הכדורגל לימי חול, לא מהמניע הדתי. יש שינוי קיצוני בעניין. נתניה תשחק ב 11 המשחקים הקרובים רק בימי חול. אם יהיה חוק בעניין, יש מי שירצה לעשות "דווקא". זה יעבוד ההיפך, זה יגרום להתבצרות וחזרה אחורה למשחקים בשבת". האזינו.



0 תגובות